
Zmiana adresu korespondencyjnego w holenderskim urzędzie skarbowym Belastingdienst
Jak pomagamy?
Nasze biuro oferuje pomoc w zgłoszeniu zmiany adresu korespondencyjnego do holenderskiego
urzędu skarbowego (Belastingdienst). Proces ten może być nieco skomplikowany, dlatego zajmiemy
się wszystkim za Ciebie.
Co robimy w Twoim imieniu:
- Przygotowujemy odpowiednie zgłoszenie zmiany adresu.
- Kontaktujemy się z Belastingdienst telefonicznie lub pisemnie (w zależności od sytuacji).
- Monitorujemy, czy urząd wprowadził zmiany poprawnie.
- Informujemy Cię o potwierdzeniu i ewentualnych dodatkowych krokach.
Co będzie potrzebne:
- Adres korespondencyjny, który podejrzewasz, że widnieje w holenderskim urzędzie skarbowym.
- Nowy adres korespondencyjny – może to być adres zameldowania w Polsce bądź jakikolwiek inny, pod którym mamy pewność, że ktoś odbierze naszą korespondencję.
- Numer BSN/SOFI (Burgerservicenummer).
Jeśli chcesz zgłosić zmianę adresu — skontaktuj się z nami, a wszystkim się zajmiemy!
Może Cię zainteresować:
- Złożenie korekty zeznania podatkowego w Holandii
- Odwołanie od decyzji (podatkowej, zasiłkowej)
- Zamówienie duplikatu decyzji (podatkowej, zasiłkowej)
- Zapytanie o status opracowania dokumentów deklaracji podatkowej, wniosku o zasiłek rodzinny,wniosku o zwrot dodatku do ubezpieczenia (Zorgtoeslag)
- Uzyskanie dokumentu podatkowego Jaaropgave z Holandii
- Formułowanie pism w języku niemieckim
- Uzyskanie druku U1
- Ustalenie kapitału początkowego w Niemczech (Deutsche Rentenversicherung)
- Złożenie korekty zeznania podatkowego w Niemczech
- Pomoc w wypełnieniu wniosku o zmianę klasy podatkowej w Niemczech