Obrazek okładkowy Zmiana adresu korespondencyjnego w holenderskim urzędzie skarbowym Belastingdienst

Zmiana adresu korespondencyjnego w holenderskim urzędzie skarbowym Belastingdienst


Jak pomagamy?

Nasze biuro oferuje pomoc w zgłoszeniu zmiany adresu korespondencyjnego do holenderskiego
urzędu skarbowego (Belastingdienst). Proces ten może być nieco skomplikowany, dlatego zajmiemy
się wszystkim za Ciebie.

Co robimy w Twoim imieniu:

  • Przygotowujemy odpowiednie zgłoszenie zmiany adresu.
  • Kontaktujemy się z Belastingdienst telefonicznie lub pisemnie (w zależności od sytuacji).
  • Monitorujemy, czy urząd wprowadził zmiany poprawnie.
  • Informujemy Cię o potwierdzeniu i ewentualnych dodatkowych krokach.

Co będzie potrzebne:

  • Adres korespondencyjny, który podejrzewasz, że widnieje w holenderskim urzędzie skarbowym.
  • Nowy adres korespondencyjny – może to być adres zameldowania w Polsce bądź jakikolwiek inny, pod którym mamy pewność, że ktoś odbierze naszą korespondencję.
  • Numer BSN/SOFI (Burgerservicenummer).

Jeśli chcesz zgłosić zmianę adresu — skontaktuj się z nami, a wszystkim się zajmiemy!